probuje ruszac sie

Dotad nie wiedzialem, ze mam miesien z tylu reki tuz nad lokciem. Dotad nie wiedzialem, ale teraz juz wiem, bo boli. Poszedlem ostatnio dwa razy na silownie no i mam za swoje. Nawet miksera w kuchni nie bylo mi latwo przycisnac. Bol mija powoli, szykuje sie na nowa wizyte w silowni juz niedlugo.

Ta silownia to stad, ze brakuje mi ruchu. Przedtem jezdzilem do pracy rowerem, chodzilem plywac rano, gralem w koszykowke i w pilke nozna, ale od kiedy jest Chlopak a tym bardziej od kiedy to ja zabieram go rano do przedszkola sprawy sie skomplikowaly. Rower i plywanie ranne odpadaja, pozostaje nieregularna koszykowka, bo jest w czwartki a ja co jakis czas gdzies wyjezdzam albo akurat jest wiecej pracy, pilki noznej nie ma. Sliwka poradzila mi te silownie bo jest w sasiednim budynku, sprobowalem. Jeden z pracujacych tam chlopakow pokazal mi pare przyrzadow i objasnil cwiczenia, na biceps, tryceps oraz miesnie piersi. Niby nic, trzy razy po dziesiec razy, ale poki co jestem w kawalkach.

Najpiekniejsze chyba z wszystkich rzeczy, jakie do tej pory robilem bylo plywanie na wyspie Malgorzaty. Chodzilismy tam z dwoma kolegami na siodma rano. Zwykle ciemno, w zimie zimno. Basen pod golym niebem, wchodzi sie jednak w budynku a potem wyplywa na zewnatrz waskim kanalem. Woda ciepla wiec sie nie zamarza nawet przy mrozach. Widok piekny: w swietle latarni parujaca woda, czesto sypiacy na nia snieg a w wodzie jakis trzydziestu ludzi plywajacych zawziecie (wszyscy, wliczajac dziewczyny, byli zawsze szybsi ode mnie:) Samo wskakiwanie do wody i machanie w niej przez pol godziny to, jakkolwiek nie bylby piekny ten basen, srednia przyjemnosc, znacznie milsze potem byly pogaduszki w basenie z ciepla woda – juz pod dachem, goracy prysznic oraz wspolne sniadanie: drozdzowka oraz kubek mleka w bufecie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s